Regulamin obowiązujący w N°1

Prosimy o zapoznanie się z obowiązującymi w naszym obiekcie zasadami.

Regulamin obiektu

W trosce o najwyższą jakość świadczonych usług na rzecz Gości przez No 1 Bed & Breakfast Lounge, pokoje są każdego dnia poddawane inspekcji co do jakości, stanu oraz czystości.
Zwracamy się do Gości z uprzejmą prośbą o współpracę w tym zakresie.
W związku z powyższym, wszelkie uwagi, co do jakości, stanu oraz czystości pokoju, w szczególności ewentualne uszkodzenia, zniszczenia lub braki, Gość winien zgłaszać na recepcji, niezwłocznie po zameldowaniu się, co umożliwi natychmiastową reakcję.

Obiekt No1 Bed & Breakfast Lounge świadczy usługi wynajmu pokoi na doby. Cena za pokój obejmuje nocleg ze śniadaniem. Doba trwa od godz. 14:00 do godz.11:00 dnia następnego.
Obiekt świadczy usługi zgodnie ze swoją kategorią i standardem. W przypadku zastrzeżeń dotyczących jakości usług, Gość winien jak najszybciej (niezwłocznie, nie później jednak niż do zakończenia danej doby, w czasie której pojawi się problem) dokonać zgłoszenia na recepcji, co umożliwi najszybszą reakcję.

1. Recepcja Obiektu czynna jest w godzinach 7:00 – 19:00 i tylko w tych godzinach Gość ma możliwość dokonania rozliczeń usług oraz zgłoszenia zastrzeżeń.
2. Obiekt ma obowiązek zapewnić Gościom:
– warunki pełnego i nieskrępowanego wypoczynku,
– bezpieczeństwo pobytu , w tym zachowanie tajemnicy informacji o Gościu,
– profesjonalną i uprzejmą obsługę,
– sprzątanie pokoju i wykonanie niezbędnych drobnych napraw podczas nieobecności Gościa , podczas Jego obecności natomiast , tylko za Jego zgodą lub na życzenie.
3. Na życzenie Gościa, Obiekt świadczy następujące dodatkowe usługi:
– udzielanie informacji związanych z podróżą i pobytem w Obiekcie oraz zamawianie taksówek dla Gości,
– Wi-Fi,
– budzenie o oznaczonej godzinie.
4. Obiekt ponosi odpowiedzialność za utratę lub uszkodzone rzeczy wniesione przez Gości w
zakresie określonym przepisami art.846-849 Kodeksu cywilnego.
5. Pieniądze, biżuteria i inne rzeczy ruchome wniesione przez Gościa do Obiektu o wartości przekraczającej 1000zł powinny być przechowywane w zamkniętym sejfie dostępnym w każdym pokoju. W razie pozostawienia takich rzeczy poza sejfem Podmiot prowadzący Obiekt nie ponosi za nie odpowiedzialności.
6. Gość powinien zawiadomić recepcję Obiektu o wystąpieniu szkody niezwłocznie po jej
stwierdzeniu, nie później jednak niż do zakończenia danej doby, w czasie której wystąpiła
szkoda.
7. Gość nie może wnieść na teren Obiektu przedmiotów mogących stanowić zagrożenie dla bezpieczeństwa , przedmiotów pochodzących z przestępstwa lub przedmiotów , których posiadanie przez Gościa nie jest zgodne z prawem.
8. Gościom nie wolno dokonywać jakichkolwiek zmian w pokoju i jego wyposażeniu, poza nieznacznym przestawieniem mebli i wyposażenia, nie naruszającym ich funkcjonalności i bezpieczeństwa korzystania. Zabronione jest wynoszenie mebli i wyposażenia poza obręb pokoju hotelowego
9. Ze względu na bezpieczeństwo przeciwpożarowe zabronione jest w pokojach używanie otwartego ognia np. świeczek oraz urządzeń elektrycznych lub grzejnych nie stanowiących wyposażenia pokoju np. grzałek, żelazek, czajników elektrycznych, nawilżaczy powietrza, przenośnych grzejników. Nie dotyczy to ładowarek i zasilaczy urządzeń RTV, telefonów komórkowych, przenośnych komputerów (laptopów, tabletów).

10. Zakazuje się prowadzenia na terenie obiektu akwizycji i sprzedaży obnośnej
11. Odpowiedzialność Obiektu z tytułu utraty lub uszkodzenia pieniędzy , papierów wartościowych, kosztowności albo przedmiotów mających wartość naukową lub artystyczną jest ograniczona stosownie do treści art.849 Kodeksu Cywilnego.
12. Obiekt nie ponosi odpowiedzialności za uszkodzenie lub utratę samochodu lub innego pojazdu należącego do Gościa.
13. Obiekt posiada parking monitorowany, niestrzeżony- dodatkowo płatny .
14. Gość ponosi odpowiedzialność za wszelkiego rodzaju uszkodzenia, zniszczenia lub utratę przedmiotów wyposażenia urządzeń technicznych Obiektu, zgodnie z dokumentem „Zasady odpowiedzialności Gości obiektu”, którego treść dostępna jest na życzenie Gościa w recepcji Obiektu.
15. We wszystkich pokojach oraz innych pomieszczeniach na terenie Obiektu obowiązuje zakaz palenia. W przypadku palenia na terenie Obiektu, do rachunku Gościa zostanie doliczona opłata za czyszczenie w wysokości 500 zł, którą Gość ma obowiązek uregulować gotówką lub za pomocą karty płatniczej, najpóźniej w chwili wymeldowania się z Obiektu, celem zakończenia pobytu.
16. Podstawą do zameldowania Gościa w Obiekcie jest okazanie Pracownikowi recepcji ważnego dokumentu tożsamości z aktualnym zdjęciem oraz podpisanie karty meldunkowej.
17. Osoba meldująca jest zobowiązana podać Pracownikowi Recepcji dokładną ilość osób, które będą przebywać w wynajmowanym przez Nią pokoju/ pokojach w tym dokładną liczbę oraz wiek przebywających tam dzieci.
18. Każdorazowo opuszczając pokój, Gość powinien sprawdzić zamknięcie drzwi. Gość powinien również zabezpieczyć swoją kartę do drzwi pokoju w taki sposób, aby uniemożliwić dostęp do niego osobom trzecim. Przy opuszczeniu Obiektu podczas pobytu Gościa istnieje możliwość pozostawienia karty w recepcji.
19. Za zgubienie karty bądź nie oddanie jej przy wymeldowaniu , Gość zostanie obciążony opłatą w wysokości 100 zł, którą Gość ma obowiązek uregulować gotówką lub za pomocą karty płatniczej, najpóźniej w chwili wymeldowania się z Obiektu, celem zakończenia pobytu.
20. Gość nie może przekazywać pokoju osobom trzecim, nawet, jeśli nie upłynie okres, za który uiścił należną za pobyt opłatę.
21. Obiekt może odmówić przedłużenia pobytu w przypadku Gości nie przestrzegających obowiązującego Regulaminu.
22. W przypadku nie opuszczenia przez Gościa wynajmowanego pokoju do godziny 11:00 dnia wyjazdu, Recepcja ma prawo obciążyć Gościa kosztami równowartości kolejnej doby .
23. Wolę przedłużenia pobytu Gość winien zgłosić najpóźniej do godz: 10.00 ostatniego dnia pobytu. Obiekt uwzględni życzenie przedłużenia pobytu, biorąc pod uwagę bieżący stan obłożenia pokoi.
24. Śniadania wydawane są w Sali Śniadaniowej od poniedziałku do niedzieli w godz. 700 – 10:30 , obiekt ma prawo do zmiany godzin wydawania śniadań o czym ma obowiązek poinformować Gościa podczas meldunku.
25. Osoby niepełnoletnie mogą przebywać w Obiekcie tylko i wyłącznie za zgodą rodziców/ opiekunów prawnych.
26. Osoby niezameldowane w Obiekcie mogą przebywać w pokoju jedynie w godz. 7.00 – 22.00. Wszystkie osoby odwiedzające Gości, przebywające w Obiekcie po godz. 22.00, Obiekt traktuje jako Gości, za których należy uregulować rachunek w kwocie jak za nocleg.
27. W Obiekcie obowiązuje zachowanie ciszy nocnej w godz. 22.00 – 7.00
28. W przypadku zakłócenia spokoju w obiekcie, Recepcja ma prawo wezwać ochronę, którą zapewnia firma zewnętrzna.
29. Przestrzenie ogólnodostępne obiektu są monitorowane przy użyciu kamer, celem zapewnienia bezpieczeństwa osób i mienia w obszarze objętym monitoringiem.
30. Obiekt może odmówić przyjęcia Gościa, który podczas poprzedniego pobytu w Obiekcie rażąco naruszył Regulamin Obiektu, nie dokonał zapłaty za usługi Obiektu albo też w inny sposób zakłócił spokojny pobyt Gości lub funkcjonowanie Obiektu.
31. Obiekt pobiera opłatę za pobyt Gościa „ z góry” , tj. w chwili zameldowania się Gościa w Obiekcie ( zapłata gotówką lub za pomocą karty płatniczej ).
32. Przedmioty osobistego użytku, pozostawione przez Gościa w pokoju, będą odesłane na pisemne żądanie Gościa, na adres wskazany przez Gościa w tym żądaniu, na koszt Gościa. W przypadku nie otrzymania takiej dyspozycji Gościa, Obiekt przechowa te przedmioty przez 3 miesiące od dnia pozostawienia przedmiotu, a po upływie tego czasu, Obiekt uzna powyższe przedmioty za porzucone przez Gościa z zamiarem wyzbycia się własności i w konsekwencji przedmioty te ulegną przepadkowi.
33. Obiekt nie jest przystosowany dla gości niepełnosprawnych i podróżujących ze zwierzętami.

34. Gość wyraża zgodę na przechowywanie i przetwarzanie danych osobowych zgodnie z ustawą o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2002 r. nr 101, poz. 926 z późniejszymi zmianami) przez
TK s.c. ul.Słowiańska 30, 64-100 Leszno, dla potrzeb niezbędnych do realizacji pobytu Gościa w obiekcie oraz korzystania przez Gościa z pozostałych usług świadczonych przez obiekt. Gość ma prawo wglądu do swoich danych osobowych oraz ich korygowania.
35. Regulamin obowiązuje wszystkich Gości oraz wszystkich przebywających na terenie No 1 Bed & Breakfast Lounge
36. W związku z obostrzeniami związanymi z epidemią COVID-19 w całym Obiekcie obowiązuje przestrzeganie dystansu społecznego i reżimu sanitarnego ( osłanianie ust i nosa, mycie i dezynfekcja rąk) a pokoje przy dłuższym pobycie sprzątane są na życzenie Gości.

Potrzebujesz rezerwacji?

Chcesz zarezerwować pokój lub apartament, a może jesteś zainteresowany organizacją imprezy? Skontaktuj się z nami już dziś. Udzielimy Ci wszelkich niezbędnych informacji

© 2018 No1 Bed & Breakfast. Wszelkie prawa zastrzeżone. All rights reserved.